Kaffe och present!

Mamma har inte varit hemma igår pga. konferens, så idag kom hon hem med ett ritbord! Ett sånt äkta riktigt! Så nu åker min soffa UT! Och ritbordet ska ta plats framför fönstret! Och ja, kaffe undrar ni inte, ja, jag fick ett sånt fruktansvärt kaffebehov precis, riktig abstinens, då är det tur att man har en supe-kaffe-bryggare, alltså, den är sjukt snabb, från det man tycker på knappen så tar det knappt 1-2 minuter om man ska  ha ca. 2-3 koppar. Awesome, så här sitter jag nu och avnjuter min kopp med kaffe, har jag vänt på dygnet? Kanske....
För övrigt känner jag att jag måste rensa lite i min dator, minnet är inte så stort på en sån här liten laptop, och med tanke på hur många bilder jag tar så tar det inte lång tid innan minnet börjar pressas mot sina gränser, så det är väl dags att jag tar och rensar lite bland bilderna, det kommer bli jobbigt x) Men det måste göras!

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla

Kan du inte köpa en separat (mobil) hårddisk som du kan lägga över bilder på? De kostar inte så mkt längre :-)

2011-11-01 @ 20:40:52
URL: http://ryttarcoach.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test