Malmöee

Jag drar till Malmö, ska fira min födelsedag hos min fader i helgen, är kanske tillbaka på Måndag.
Tills dess har jag bett diverse olika människor hålla ett öga på bästa Eddie!
Lite lagom tajmat att jag ska iväg ett par dagar nu, så får han ha lite paus o smälta grejer och bara få vara lite häst o sådär! =) Det har han gjort sig förtjänt av den lilla hästen!

Här kan ni se det värsta med att åka till Malmö/Limhamn:
  • Jag känner ingen där, förutom pappa+Familj och Farmor
  • Jag hittar ingenting, Det är sant. Det är typ 10 år sedan pappa flyttade dit, jag hittar fortfarande ingenting
  • Det närmsta jag kan komma hästar är Malmö Ridklubb, Varav stället känns som ett militärområde.
  • Vill jag komma ifrån "storstaden" är det kalkbrottet som är närmst, Väldigt roligt att titta på!

 

Men nu menar jag inte att jag hatar att åka dit, jag vill ju träffa papput+familj!
Anledning till att jag skriver pappa+familj är för att det är en massa namn annars:
Pappa, Anna, Fabian, Måns & Henry.

Världens bästa bröder i åldersordning, fr. överst:
Fabian

Måns

Henry


Sen för att Sebbe inte ska känna sig utanför kan han vara med här också ;)

Fast han är från mammas sida!


Lämna en tolle!
Postat av: plin

det finns oaser i stan också. Pildammsparken, slottsparken, kungsparken, ribban osv

2011-11-18 @ 12:07:54
URL: http://totalmentalfistid.wordpress.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test