Överraskningsfest, Ohmajgosh...

Okej, jag vet inte hur jag ska framföra detta..... Jag tar det så som jag trodde fram till jag kom hem.

När jag och Louise kom tillbaka till stallet höll jag normaltempo när jag fixade till Torino och sådär, sen när jag var klar med allt hans så hade Louise inte ens fått ur alla grejerna ur transporten, vilket inte var sådär jätte mycket. Så stod hon dessutom och pratade med Angelica i stallgången, så blev jag lite tjurig och undrade varför hon inte hade plockat ur och bara stod och snackade med Angelica när det var grejer kvar och den var omockad. Jag skulle ju faktist hem, Moffe skulle ju komma och äta middag med oss ikväll.... 

Mamma ringde stup i kvarten vilket var ganska jobbigt, plus att Louise segade gjorde mig irriterad, lite trött också efter en heldag ute. Sen som kaka på kaka, så hade X sagt att h*n hade flyttat några hästar och fyllt på vatten i den nya hagen hästarna skulle flyttas till. Det var ju skönt tyckte jag och Louise eftersom det var KOLSVART ute när vi skulle kvällsfodra och släppa ut våra. Men när vi tittar så står där bara 2 vattentunnor, som endast är halvfulla  med vatten, ska det räcka till typ 12 hästar? Jag tror inte det...

Där stod bara 2 hästar i nya hagen så det var bara till o försöka flytta resten i stort sett blindo, det var fan inte mycket man såg i det mörkret. Där blev det ett mindre kaos när dom inte sprang dit dom skulle, sen så fick ju vi ta dit fler tunnor och börja fylla på vatten, men så kom det inget vatten när man satte igång det och då började jag smått koka inombords....

Ja, ni get it,
Sen kör vi hemmåt, lämnar transporten på Aurora, och kör hem till mig, Jag öppnar dörren, tittar ner på alla skor, fattar fortfarande ingenting? Tar ett kliv in och ser hur både vardagsrum och kök är fullsmockat med folk, världens bästa folk! Alla sånna jag verkligen tycker om, och jag fattade ju ingenting. De hade alltså planerat detta hur länge som helst! Louise, Camilla & Kristian som jag umgåtts med HELA helgen (Fre, Lör, Sön). Jag har inte fattat någonting. Det är så sjukt äckligt!

Jag fick så fina presenter att det var helt sjukt, det har liksom fortfarande inte sjunkit in att ja.. shit..
Här är några bilder i alla fall..



Haha, förlåt Camilla, men jag tycker den är så söt! x)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test