Planking

Flera av er har säkert hört talas om planking som det kallas, om inte, så är det när man lägger  sig raklång på mage på något random ställe, dess höjdpunkt har redan varit och det stora hysteriet är 'över' kan man väl säga,  jag hörde på nyheterna att det är folk som har gjort det på farliga ställen men sen trillat och dött och sånna grejer, och det är säkert sant för folk är ju inte kloka någonstans! Här är 2 bilder som visa ex på hur det kan se ut:

Jag tycker idén är lite småkul och tänka göra detta på en häst, jag lär väl inte bli den första med den idén but still! Det hade varit en kul grej! Och bara så ni vet får ni inte härma mig nu! x)
I alla fall inte förrän jag fått upp bild här på bloggen!!
------------
När jag googlade på planking horse, så kom det massor med bilder på folk som gjort det på hästar, men alla gjorde det på ryggen, jag gillade mer denna killens variant!


Bra jobbat säger jag bara, förutom att det ser ut som att hästen är död och som att han är skitstor och mosar den lilla stackaren så är det en rolig idé om storleksskillnaden var tvärtom med en stor häst och en mindre kille! xD

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test