Rawouwwrrr

Nu har jag lekt lite med bloggen igen, hihi. Sånt händer bara ibland!!?? :O
Men jag håller på att flippa på min header, den andra var ju bara tillfällig tills jag gjort en ny, men strax efter jag sagt det så dog ju ps, så nu har jag denna, enkel och bra. Men i framtiden ska det deifinitift vara en på Eddie!
Jag har även lite längre ner i menyn lagt till en hel del bilder och tänkte att istället för att kladda till det med en massa "rullmenyer" och sånt när man måste klicka in sig på andra sidor håller jag det där i kanten i menyn så man lätt kan kika medans man bläddrar i bloggen, how about that?! =)
Här är en o annan bild på Angelica och Zoran som jag tog för ett tag sedan:



Och sen så orkade jag inte mer, jag menar, det har varit en hel del bilduppladdande idag!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test