Ridsugen!

- Ooooh, jag blir ju helt ridsugen av att sitta och titta på alla läckra skönheter som var i globen! Jag får gåshud så duktiga de är och vill bara direkt till stallet och göra exakt likadant! Eller, börja träna i alla fall ;)
Tänkte i alla fall rida idag det är alltid så härligt att sitta upp med inspirationen på topp! Sen om man skrittar i 15 minuter eller rider alla 4(5) gångarterna är ju skit samma, det är alltid något extra när man haft vissa visioner under ridpasset.

- Kanske skulle börja med att alltid titta på lite rid och träningsklipp precis innan man sticker till stallet? Hade det varit en grej, eller hade det tappat effekt efter ett tag? Det hade ju i alla fall inte skadat att prova ;)

(Har förresten glömt att visa bilden jag tog under tiden vi klippte Gymir ^^ Den är inte sådär underbart bra, men Eddies skeptiska uttryck är oslagbart, lite halvt 'bakåtlutad' och konstant 'snorklande' -Den andra bilden är bara för att han är så söt!)


Saker ni borde veta:
- Hade jag haft en frisk bil hade jag suttit på hästryggen just nu!
- Jag önskar någon ville följa med till stallet och filma när jag rider så jag kan få se själv! (nyttigt)
- Jag önskar att min pojkvän körde mig till stallet när jag ville. (Om jag hade haft någon, så det får jag drömma om ;> )
- Jag åt kycklingpytt till frukost, med rotSAKER. (Bara jag som tycker det låter kul?
- Jag har starka funderingar på att dra fram moppen och moppa till stallet.
Rotsaker Rotsaker Rotsaker

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test