Rubrik

Idag så tog vi en promenad i skogen med hästarna, både Jag, Angelica och Louise traskade ut med pållarna på "lång"-runda. Det var skönt att bara komma ut och gå lite och lite kul för hästarna! Jag filmade en liten bit, och jag vet att det enda man hör är mitt flåsande, men in my defense så gick vi fort och i uppförsbacke, plus att jag gick baklänges när jag filmade, så flås med ALL RÄTT! HiHi

Zoran sticker inte ut lite bland de små ulltussarna ;) Haha.

När vi kom tillbaka hade Jens en trevlig överraskning:

Och ja, nu har jag möblerat om och det blev najs bajs, Nu sitter jag hemma hos mig med Louise och kränger, jag äter Paprika med Philly (Philiadelphiaost) OMNOMNOMNOM.
Louise fotade massor med bilder på mig idag, och jag vet inte varför jag är en sån underbar vän och alltid ställer upp på bild, jag antar att jag inte direkt är kameraskygg, antagligen för att jag inte riktigt bryr mig om jag blir skitful eller nåt likande. HöHö
Ni kan få se dem senare!
Adiö

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test