Stallet --> Möblera --> Patch Adams

Toudeloudelouuu, nu ska jag snart till stallet, ska bara dricka mig älskade och välbehövliga kaffe! När jag kommer hem ska jag möblera om i rummet för att få plats med mitt ritbord, men hur fanken det ska gå till vet jag inte!
Såhär  ser mitt rum ut just nu, och som ni kan se är det ganska fullproppat.

Det hade varit enklare om den där garderoben som inte är inbyggd i väggen är där, plus att man måste ta lite hansyn till var vägguttagen är, men jag tror jag kan ha en idé, det kommer bli knasigt, men jag är väl inte dirket känd för  det motsatta heller.... Och ja, btw, den lilla cirklen nere i vänstra hörnet, det är en säck med pantflaskor!

Jag tror detta kan vara en lösning, och Ja, ritbordet måste stå där, för det är framför mitt enda fönster = det bästa ljuset när jag ritar. Jag är väl inte världens bästa på att uppskatta mått såhär på rak arm i paint, men jag är ganska säker på att detta ska kunna klämmas in, det återstår att se efter stallet,

det bästa med denna möbleringen är att jag typ måste hoppa över soffan för att komma åt sängen, och liksom tänk så kul jag kan ha med det?! Jag kan bara göra ett X-ena Krigarprinsess-krigsrop och ta sats på soffryggstödet och flyga som en vildkatt ner i sängen och sen titta upp över soffkanten och spana efter fiender, Grrr.. Brings me back till scenen i Patch Adams när huvudpersonen skriver in sig själv på ett psyk och får dela rum med en kille som tror att han är omringad av ekorrar, sen när han är jättekissig så vågar han inte för att han är rädd att ekorrarna ska ta honom, och "Patch" som det handlar om, kastar om sängmadrasser och allt och gör ett fort och startar expedition "Gå på dass" eller något sånt :P Och de krigar sin väg till toaletten så denne stackars psykiskt störda killen kan gå och kissa! Hittade tyvärr inget klipp på detta på youtube =( Men oavsett vad kan jag säga att om ni inte har sett denna filmen, så MÅSTE ni göra det, den är sååååå underskattat och förtjänar med uppmärksamhet än vad den har just nu, otroligt bra, här kan ni se trailer:

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test