Tjuvred på grannens häst!

Haha, jag tror jag är kär <3

Pigg 80-åring tjuvred på grannens häst

På sin 80-årsdag tyckte Agrafena Vasiljevna att det var hög tid att förverkliga en gammal dröm. Hon gick in i grannens stall, satt upp på en häst och galopperade i väg.

Tjuvritten hände i Tverskaja i Ryssland. Agrafena hann rida runt en timma innan hon stoppades av polis. Hon fick en rejäl utskällning men förklarade för lokala medier att det kunde hon stå ut med.

Den 80-åriga damen har heller inte påverkats av utskällningen och varnar för att det kan bli mer rackartyg.

- Min tid är snart ute och jag har några fler saker att göra på min lista så folk får se upp, säger hon enligt ATL.

 

Källa: Tidningen Ridsport Nyheter


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test