Uteritt på oändlig mark

Är vi bortskämda eller?!
Idag åkte vi till Ravlunda/haväng och red, jag behöver inte säga något för bilderna talar för sig själva,
Här kommer bildbomb:








Behöver jag förklara hur bortskämda vi är med dessa ridställen?!

- Vi galopperade långt, så långt vi ville.
- Vi hoppade över stockar.
- Vi skrittade längs slutten ner mot havet.
- Vi stod och tittade ut över havet nära kanten.

- Det var väldigt kul med Eddies reaktion, han var otroligt glad, framförallt stegade han fram med en otrolig framåtbjudning jag inte riktigt fått känna på förut! Han var sådär underpart pigg med en pirrig känsla i kroppen utan att vara jobbig eller ligga på.

Jag är väldigt glad att jag har möjlighet att ge honom dessa upplevelserna och variationer på livet som ung kille! På vägen hem gick han, till skillnad från Gyllebo, direkt in i transporten som en snäll påg gör!
Jag avslutar här med en film från när vi galopperade och sedan lite på omgivningarna när vi saktat av!
( Ingen konstig klassisk musik till denna i alla fall ;> )


Lämna en tolle!
Postat av: Edit Lundgren

åååh vad härligt! =)

2011-11-28 @ 18:22:12
URL: http://primaponny.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Haha, tack! Jag kanske ska söka jobb som islandshästtävlingsfilmare hos dom.

2011-11-28 @ 19:09:05
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test