Arbetslös=Sömnproblem?

Medans jag sitter här och stirrar ner i min ENORMA kopp kaffe (med mindre socker i) tänker jag på hur jag ALLTID tänker på att jag är arbetslös. Egentligen så har jag pengar jag kan klara mig på ett bra tag till, men endå hela tanken att jag är arbetslös är bara, Blääää....Jag tänker också att det kanske kan vara boven till mina sömnproblem. Ja, jag kallar i alla fall sömnproblem när man ligger trött som fanken, så trött att man har 'grus' i ögonen och bara vill somna, men endå inte gör det. Dessutom ska man väl inte kalla det ett sammanträffande eftersom det kom i samband med att jag fick sluta på mitt tidigare jobb? Så what to do?

Det är ju ungefär lika lätt att hitta jobb här i Simrishamn som att tämja en igelkott och lära den snurra på ett ben. Nä, fy. Jag vet inte riktigt,  om jag inte hittar något inom 1 dygn skriver jag ut 61508464 st CV och går runt i precis HELA stan och söker jobb. For real.

Lämna en tolle!
Postat av: Camilla Prager

Det tycker jag låter som en bra idé asg men om du får ett jobb lovar du då att lära en igelkott att snurra på ett ben?

2011-10-26 @ 14:52:15
URL: http://ryttarcoach.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test