Eiðfaxi f. Bernalt

Söndag = Eddie kom till mig på Sandvången!
Wiiho, jag är så glad, det ska bli så himla skoj detta!

K & C kom med honom kl. 10 idag och jag var där och mötte upp.
Jag hade gjort i ordning en box till honom bredvid Mói som skulle agera kompis den första stunden, och allt gick helt smärtfritt! Senare efter lite pappersuntecknande och C & K hade åkt igen hjälpte Jonna mig att släppa ut Eddie och Mói tillsammans i en egen hage, Och tjaa, det var inte mycket action där ;)
Skönt när det går smärtfritt!
Det tog inte lång tid innan de blev bästisar!

Sedan tog vi nästa bebis Älva:
De gjorde inte så stor grej av det heller ;)

Sen tog vi den fruktade Solen!!!
Som det var mer humör i.

Men inget hände, hon sparkade bara en gång, och då missade hon, BIG TIME!
Tur var väl det!

However, där kunde jag inte stå hela dagen och glo, men imorgon blir det nog en långdag i stallet! Bland annat ska fler hästar skolas in med Eddie, och det är skönt att den stora fasan (Solen) redan är avklarad och det är alla de snälla busarna kvar!
Ännu en gång, jag är så glad, ska bli såå spännande!
Avslutar med en söt bild på Dimma (I dimman, Ha Ha Ha)!


Over and Out - Saga

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test