Glad överraskning!

Det var minst sagt ett bra tag sedan jag var inne här på bloggen och kikade, tröttnade där ett litet tag eftersom jag tyckte att jag inte hade så många läsare, men det har jag tydligen? Haha!
Jag kanske är sent ute nu men jag har ju sett att det är folk som har frågat efter uppdatering och jag är glad att jag såg det eftersom jag nog tycker det är rätt roligt att blogga endå fastän det mesta som kommer ur mitt glapphål är smörja!

Men jag är faktiskt lite intresserad av att ha en bloggkompis! =) Då slipper man den där pressen att behöva uppdatera konstant för att hålla bloggen levande! Så om någon läser detta och känner sig intresserad så mejla mig =)
[email protected]
Islandshäst, arabiskt fullblod, fjordhäst eller kamel? Spelar ingen roll,djuren är ett delat intresse och jag är inte rasistisk!
Det enda är att jag hellst vill blogga med någon runt min egen ålder, endast för att jag vill ligga på samma mentala plan (Även om jag ligger back med 5 år, hehe).


Räkna med bättre updatering numer! =)
Over and Out!


Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test