Goddagens.

Jag är stolt att säga att jag faktiskt är uppe! Med kaffekoppen i handen as usual! ;)
Men den tidiga uppstigningen var inte helt av fri vilja, nivet tvättider kallar när man bor i lägenhet!!! Suck. Men however är det väldigt skönt att vara uppe tidigt, och förhoppningsvis kan jag somna så fort jag kommer hem från jobbet ikväll!
Som ni KANSKE (nog inte) vet så har jag och Louise startat en genemsam blogg som ni hittar till genom att klicka på
mismunandi.blogg.se
Mismunandi betyder, olika. Som tex. olika hästraser, så menas det att det är olika av något av samma slag. Vilket vi gillade och därför valde just därför jag och Louise är så Olika precis som allt annat i världen.

Den bloggen kommer vara mer hästinriktad, och väldigt lite privatliv, inte alls som i min blogg här där jag har en blandad kompott av lite allt möjligt. Jag tänkte försöka hålla igång denna bloggen också, kanske ibland med samma inlägg om jag skriver något riktigt smart ;)
Men som sagt, om det är av intresse så fortsätter jag uppdatera här med lite personligare grejer och allmänt skit som folk kanske vill höra! :D Men kolla in på den nya bloggen och fortsätt följ den så ska ni se hur häftig den blir ;)

Over and Out

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test