Sömnen tillbaka!

Förhoppningsvis går det åt rätt håll nu, jag somnade INNAN 12 inatt utan att ligga och vända och vrida på mig i flera timmar, underbart!!! Dock så kom jag inte upp förrän lite efter 11 imorse, men jag antar att jag hade en del sömn att ta igen, men så skönt endå!

Snart drar jag till stallet och ska för första gången ta in Eddie från hagen och gå en promenad i skogarna! Spännande hur han ska tycka om den täta skogen jämfört med hemma hos C&K där det är helt öppet! Men jag har hört att ägg är bra för håret =)

Bilden har inte med något att göra, bara en random sådär.
Ikväll blir det pizza på Pizza House med hela stallgänget, bra idé Bettina och Isabel som kom på denna idén!
nackdelarna är ju att jag missar Dansen(all träning) som jag så dåligt har skjutit upp i snart 1.5 vecka! Den råkar vara idag på exakt samma tid som vi ska äta hm....
Men å andra sidan, jag får ju äta namnam pizza med världens härligaste människor!!! =D

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test