Städa är det bästa jag vet

Tjaa, jag ljög..... Hihi
Endå kul att mitt inlägg om alla er smygfisar gav respons eftersom jag har fått hela TRE kommentarer sedan dess på EN OCH SAMMA DAG! Bra jobbat ;)

(Har ni någonsin sett en Islandshäst på bara 135 se så stor ut?)
(Min kusin Elvira och Gymir)


Och ja, med lite tur kan jobb vara fixat ikväll, jag hoppas hoppas verkligen, för då kan det endast leda till bra grajor! =D

 

Och jag har gjort världens bästa bild på hur jag kommer se ut på halloween/maskeradfesten på lördag!

Enjoy säger jag bara! x)

Okejdå, jag är inte sådär smal, men nu säger vi endå att jag är det!
Hihi


Lämna en tolle!
Postat av: Faster Ullis

Skönt för Gymir att få vara stor någon gång ;O).

Hoppas du fångade många bovar som polis,vill se foto på detta...



2011-10-30 @ 10:33:39

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test