Värsta tipset!

Jag måste ju bara säga en sak!

ÄT INTE THAIMAT SAMTIDIGT SOM NI DRICKER KAFFE!

Det är eckligt! Lär er det.
Kaffe + Thaimat= AJABAJA

Sen ska jag inte till stallet idag eftersom vädret är blä, och så ska jag förbereda lite med kameran och mig själv inför ikväll eftersom jag ska till Benka Dí (Ungdomens hus) och fotografera på deras maskerad & karaoke kväll!
Jag har inte varit på Benka Dí sedan de flyttade verksamheten till annan lokal så det ska bli spännande och se hur det ser ut och hur många spännande människor som klätt ut sig och vill bli fotade.
Jag lägger upp fotona ikväll/inatt om jag orkar sen!
På tal om, ni som var med förra halloween kommer ni ihåg HULKEN?!

En hulken på bra humör!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test