Betessläpp

Oooookej, mina planer gick inte helt som jag tänkt,
Fick ett sms innan från Amanda som var i stallet:
"Hahahahahha, Eddie sätter på Heba!"
Kort där efter trillar det in ännu ett från Tina (stallägare):
"Eddie hoppar på Dimma och Heba! Kom och hämta honom och ta honom till betet! jag vill inte ha några snuskhästar här!"

Tja, vad gör man? jag hade redan hunnit bli försoffad vid det laget, men det var bara på med kläder och ut i ösregnet! Såklart så stod han bara snällt och tittade vid grinden när jag kom. Han fick lite gödning innan avfärd, och sen gick vi.

Vi kom inte mer än 5-10 minuter iväg innan vi fick syn på ett rådjur i äppelodlingen
Eddie tyckte den var ytterst intressant!

(Lila opojkig grimma eftersom jag vill ha en grimma hängandes där nere på betet, men vill inte att de "fina" hänger ute i ur och skur så det blev denna jag köpte för 20 kr på gbg horseshow! Hihi

När vi gick på vägen som går längs med hagen så syntes först inte Mói och Álva till (som redan var på betet), och Eddie bara lunkade på och förstod nog inte riktigt var vi skulle. Men sedan fick han syn på dem, och då blev han så glaaaad, många gnägg utbyttes och det började kittla under fötterna så jag gick bort och släppte in honom. Såklart så fotade jag allt förekommande bus. Vädret gick från sjaskigt, mulet, mörkt och regnigt till en strålande kvällssol, så ni får utsäkta bilderna!




AKTA PINNARNA EDDIE! Haha, nutte...







Hoppas ni gillade bilderna!

Lämna en tolle!
Postat av: Amanda & Hanna

Fin blogg!

Hoppas du haft en bra dag ! :)

Kram!

2012-04-27 @ 15:10:37
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test