Långritt Brösarp

Såja, det har varit en tuff helg (minst sagt)
Så jag har inte orkat lägga in bilderna, men här kommer några bilder från långritten, det ar mysigt och kul att komma ut i ny natur och sådär, Eddie var superspänd och tyckte det var kul och spännande att komma ut med nya hästar, framför allt så många! Han var riktigt pigg (erkänner att jag tappade kontrollen en gång). Men kul att han gillade det så mycket.
Turen gick i lite snabbare tempo än jag trott eftersom det stod att den skulle gå i "lugnt tempo" så det blev lite mycket för min lille kille. Så på slutet lät jag och L de andra rida iväg, så skrittade vi istället och hoppade av sista biten.










Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test