Sista ridturen

Då blir det sista ridturen för mig och Eddie på ett tag nu då!
Imorgon släpps de ut på "bete" på ett ställe som heter Djupadal inte alls långt ifrån Sandvången, det är Eddie, Mói och Álva som ska dit och fläska loss på gräset i en fet stor hage med en bäck rinnande igenom, en riktig idyll! Haha
Jag tyckte det var passande att slänga in en vila i samband med betessläppet, så ja. Men jag har frågat K, som äger Geysir om jag kan få rida honom under Eddies vila så jag inte får total abstinens!

Geysir är en av mina absoluta favoriter på Sandvången med sina 21(?) år!
Har ridit honom rätt många gånger och han är en lika stor fröjd varje gång, han är så jäkla häftig och maffig att sitta på. Han kan se så stor och tung ut, men han är lätt som en fjäder att rida! Och tölten är bara underbar!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test