Sommarjobb

Nu har jag varit hos grisarna och provat jobba lite, jag har fått flytta grisar(suggor) stora som hus, mata pyttesmå grisbebisar, matat lite större grisbebisar sett på när vissa blivit behandlade och ja, sett mig lite omkring. Och såklart klappat några.
Det var ungefär som jag förväntade mig, det är mycket att lära sig, även om själva grisen som djur, jag är ju faktiskt inte så bekant med grisar sedan innan.
Men det ska nog funka!

Nu har jag duschat och tvättat händerna några gånger, jag luktar inte gris, men händerna... seriöst. Vi hade handskar på oss, men lukten går inte bort. Tror det sitter under naglarna, GODDAG Herr.nagelfil!
Förhoppningsvis lär jag mig knep för att få bort den doften också!

Lämna en tolle!
Postat av: Jenny

Vänta tills du får märkfärg på händerna också ;) DET går VERKLIGEN inte bort ;)

Vilken gård är det förresten?

2012-04-14 @ 19:02:18
URL: http://www.jennyqarlsson.se
Postat av: Lisette

du lär dig ;) hihi!

2012-04-14 @ 19:18:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test