Eddie!

Ooooh, fick min lilla ritt i snön idag, och min slav G följde med och fotade!





På denna sista bilden ser det ut som att Eddie bara
- Meh, om du vill att jag ska kröka på nacken så kan jag ju lika bra bara göra såhär?
Han vill så mycket och vill så gärna förstå och göra sitt bästa, Alltid!

Fick rida ganska försiktigt, eftersom det inte kommit så mycket snö som jag ville, så det var lite småhalkigt. Men det gick att rida i alla gångarter utan problem, fick undvika överljushastigheter i alla fall :P
I början var han rätt stel och lite som en spänd stålfjäder så hade ville en sak och jag en annan ;) Det händer ibland haha! Men det gick över som småningom och han blev riktigt trevlig, dock vågade/kunde han inte riktigt ta för sig då det som sagt var lite halkigt och steget blev lite kort, men han var en fröjd att rida endå! Såklart!

Avslutar med en bild på söta Dimma!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test