Herr. Gris

Jag brukar inte vara frusen av mig, men idag så trodde jag att jag skulle försmäkta! Förstår inte varför just idag?!
However blev det ingen uteritt i det fina vädret som jag hade tänkt eftersom det är töväder och all snö var alldeles slabbig och snorhal, så det blev ridhuset igen, men idag fick han gallopera som han ville ;) Det är det bästa han vet.

MEN, gissa vem som rullade sig idag IGEN när vi kom in ridhuset?
Jag sa till A på skoj "Han kommer säkert rulla sig idag igen" med lite ironisk röst, men så kaxig skulle jag inte varit, för ett två tre så ser jag hur han är på väg ner, så jag tar snabbt av sadlen och lika snabbt var han också nere och rullade, jag var rätt långsam upp med mobilen, men jag lyckades filma halva spektaklet.

Jag vet att jag låter sjukt efterbliven, men detta funkar inte :p
Ska han rulla sig varje gång han kommer in i ridhuset liksom x)

Jag tänker ju dock inte hindra honom från att rulla sig, alltså, om han vill rulla sig så är det ju okej, han visar ju tydligt vad han vill. Men ska han göra det VARJE gång jag går in ridhuset? Vad gör jag då?

Lämna en tolle!
Postat av: Frida

Du kanske kan gå till ridhuset och släpper lös honom, innan du gör iordning för ridning, så slipper du borsta flera gånger.

2012-02-15 @ 20:04:22
URL: http://guffiframidfelli.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test