Herr.Kossa Eddie Grisson

Precis som rubriken indikerar så är jag numer ryttare till hästen- Herr.Kossa Eddie Grisson

Jag ♥ Eddie

Går in i ridhuset som vanligt idag, men upptäcker att Eddie går som en mupp med benen och svänger omkring med svansen och släpar mulen i marken. För en som känner till vad som komma skall, så gjorde jag det du hade gjort, av med sadlen snabbt som vinden, och precis som jag trodde så lägger han sig rätt ner och rullar.
Ridhusunderlaget är tydligen helt underbart. Tror jag ska prova det nån gång, eller vänta, det har jag ju, flera gånger! HAHAHA, där var jag lite rolig!!!!!!!....hrmm

Här är i alla fall lite bilder på odjuret!

Ren och fin innan vi kom in i ridhuset!

Efter vi kommit in i ridhuset....

Men han slapp inte ridpasset för det, det var bara att borsta bort det värsta med handen och sadla om, för övrigt gick ridpasset väldigt bra och han var väldigt trevlig hela tiden, travade på riktigt fint, var lite piggelin och skulle helst gallopera, men jag sa att det får bli en annan dag eftersom han har stått i ca. 1.5 vecka så, det blev bara lite lösgörande i skritt och lite trav.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test