Meeeeeeeeeeeen

Antingen så är det för att jag skriver för sällan eller så är ni arga för att mina inlägg inte har handlat om hästar så mycket de senaste dagarna! However, blir det bättre, jag ska inte jobba såhär varje dag ;>

Var i alla fall i stallen en sväng nu ikväll o hälsade på det lilla fluffet som inte verkade bry sig om att jag inte riktigt haft tid för honom denna veckan. Men verkade glad över att jag inte helt glömt bort honom ;)
Btw, lovar att inte snacka för mycket om mitt ohästiga jobb, men måste bara säga,
Det finns en hel del snygga vakter på jobbet, ojojojoj säger jag bara.

(Hoppas inte någon av dem läser detta nu, hihi)

På bilden: Mitt odjur på Stens Huvud 2010

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test