ModebloggarN

Modebloggaren inom mig kryper fram, igår var jag i t-lilla och skrotade min gamla trotjänare, vilket jag kommer på nu att jag har glömt berätta... Men jag skrotade bilen igår, och även om jag är glad att ha blivit av med möget så är jag lite deprimerad eftersom denna bil har tagit mig överallt fram till att den började havrera ^^, Hela förra vintern i snökaoset, och så lång som Helsingborg och Malmö ett par gånger, ENDÅ liksom... men nu är Guppy borta för evigt.


However, tillbaka till ämnet, var i Tomelilla och drog in på Bo Ohlsson en runda för att köpa billigt smink och rakhyvlar<--Viktigt (Är så jävla trött på stubben jag har på hakan...) Men då tog jag även en sväng förbi skorna eftersom de brukar ha otroligt snygga skor för minipriser och hittade 3 olika sorters "kängor" som jag gillade, jag vet att det är lite sent påtänkt eftersom våren nästan är här, men det är fortfarande kallt ute, och om jag köper utan foder så kan jag ha dem lite längre i alla fall. -Sa jag att jag har gått i converse hela vintern?


Ja, men så sen kommer jag lägga upp häftiga bilder på skorna och sånt som alla modebloggaregör när de har köpt något, eller vänta de gör ju typ det för varje dags outfit....

Vänta, jag måste väga upp detta med en hästbild:

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test