Printade bilder

Haha, tittade på lite filmer på youtube som C har lagt upp eftersom Hörre ska säljas och fick några fina printar :P
Något djur står och spanar.... Vad är det för art? Vad äter det? Är det farligt?



Och sen en när jag rider Hörre, Vi är lika feta och goa båda två! :D
Lägg märke till att jag red med solbrillor på eftersom jag hade någon infektion i ögat och fick helt enkelt inte titta när det var för ljust på läkares order :P Jag hade till och med ögonlapp ett litet tag! ARGHHHH I'M A PIRATE!


Notera: Alla dessa bilder är från Camilla Prager filmer och ägs alltså av henne, klicka var som helst på denna text för att komma till hennes hemsida/blogg.

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test