Isritt

Mjauuuu, så härligt väder, vi trotsade isgatan och gav oss ut på en tur endå, och inte nog med det, en BARBACKA tur, jag har alltså för första gången ridit barbacka, och jag trillade inte av! Eddie verkade inte så bekymrad över det mer än min bristande förmåga att hålla balansen x)
Hans rygg var inte alls benig/spetsig som jag trodde, utan väldigt rund och mjuk, dock så är han väldigt, väldigt smal både över ryggen och magen, så det var inte direkt bara till o sätta sig i fotöljen och åka ;) Härligt endå!
Såhär såg det ut i början..... hihi

benen ut åt alla håll när jag tappade balansen, har jag gått och blivit lite bekväm med sadlen?! Lite mer barbackaridning och balansövningar hade ju gjort sitt!

Älskar ridvägarna vi har!

Jag har även tagit lite bilder på djuren i hagen, så tänkte visa några här:







Di va di

Over and Out - Saga

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test