Ehum..?

Alltså, jag brukar drömma skumt, allt för ofta att få talas om...
Men inatt, så hade jag en sån där "verklig" dröm, ni vet som känns riktigt, riktigt verklig? Jag begriper ingenting.
Men jag drömde att jag kände James & Oliver Phelps. (Tvillingarna i Harry Potter filmerna om ni inte har koll). Och att vi var ute och hittade på saker, umgicks och sånt.

De är ju mina favoritkaraktärer i Harry Potter, men det skulle ju kännas väldigt konstigt att jag drömde att jag kände dem som privatpersoner för det. Jag kanske har en liten crush på "dem". Jag är inte den som är den som brukar tycka kändiskillar är såååå heta och tråna och åla på tvn o sånt, men detta är kanske min framtida man, ja, givetvis ska det ju vara Oliver i det fallet.
Det är han som är på bilden till höger...
(Pinsamt om jag har sagt fel nu då...)


Inte dumt alls, Graouwr!

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test