En bort och en in

Damn vad jag är glad att det har löst sig till slut!

På lördag kommer en tjej för att hämta och köpa min Cliff Barnsby harlequin dressyr sadel som jag velat göra mig av med, och förmodligen kommer jag genomföra ett köp denna eller nästa vecka och få Wintec 16" dressyraren till mig med både vitt och svart koppjärn med!
Så om allt går som planerat och bestämt så är nog allt löst. Annars kommer jag bli tokig och gå loco på världen och allt den gör för att göra mitt liv svårare.

Detta skulle bli en "passa dig jävligt noga bild" åt världen nivet
Men jag failade lite, jag ser fet och sjuk ut, Hahahahha!
Man kan inte vara på topp alltid, fniss

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test