En dag av film och bild

Idag ska ni få både filmer och bilder!
Jag och Louise red ut, och vi båda stod länge ute på "plattan" (utrymmet utanför stallet, vid gödselstacken, ehm typ) och ryktade hästarna långsamt och länge, eftersom vi inte visste vart vi ville rida, det var varmt och härligt väder, solen sken! Sen bestämde vi oss för att rida ut på cykelstigen, rida en bit på den sen in i skogen igen, och jag trodde givetvis att jag satt min sista potatis med tanke på att Eddie gärna tar en 50 meters omväg runt bilar vi möter. Men det gick faktiskt bra, fick en liten stund på film:
(Finns det något ljuvligare än kloppelikloppelit mot asfalten!)


När vi var ute i hagen för att hämta hästarna kom Mói i all världens fart för att hälsa på!


Sen till det bästa av allt, när vi gjorde i ordning dem och hade lite tråkigt började vi givetvis klia dem lite!
Och vadå? Brukar inte ni klia era hästar med en kratta?


För övrigt ser ni en skymt av hur vår hästhantering är, lösa hästar och lite avslappnad stämning.

Här kommer dagens bildskörd:





Lämna en tolle!
Postat av: Linda

Gud vilken härlig blogg du har :)

2012-03-23 @ 22:24:11
URL: http://mittangsull.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test