Fina heistar

Jag måste säga, om jag inte fick äga en islandshäst, eller om jag någonsin kommer ha råd med fler hästar, vill jag ha en Nordsvensk Brukshäst, och så har det nog alltid varit, haft funderingar på Ardennerhästar också, men Nordsvenskar är nog en större favorit!

Om man får drömma... Så bestämmer jag att den ska vara stor med massor av man, svansk och hovskägg, och mörkbrun!
Har bilder på en väns nordsvenskar, som representerar rätt bra hur jag vill att de ska se ut ;>

Den mörkbruna är såååå fin <3



Bilderna är tagna sommaren 2010 om jag inte minns fel! Härligt det ser ut eller hur?
En annan häst jag också tycker är väldigt vacker är en häst som heter Fanny, det var en man som ägde 3 stora hästar, jag vet inte om någon av dem var renrasiga eller så, men stora och fina precis som jag gillar det var dem!
Han hade då Fanny som snart kommer på bild, en riktigt maffig kolsvart utan tecken som hette Balder, och en gammal lite kryckig skimmel men fortfarande vacker som hette Brunte! Jag och min kompis red på dem ett tag under någon sommar, jag red oftast Balder när vi red ut, och sen Fanny på banan då hon inte var inriden, haha. Galet, men rida ville vi ju?! ;) året var 2009 såg jag nu! Längesedan! :>

Här är Fanny:

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test