Häst bortskänkes!

Idag hade jag gladeligen sålt Eddie för en tia, han hade riktiga (ursäkta språket) bitchfasoner för sig när jag red jämnsides med Louise på grusvägarna, och betedde sig som att han tagit droger. Efter ritten i stallet kunde han lätt jämföras med en understimulerad unge instängd i ett tomt rum utan leksaker.
På väg ut i hagen för att släppa ut dem igen tittade jag på honom, och det såg ärligt ut som att han hade tankarna waaaaaay ovanför molnen! Om man nu kan se det på en häst. Han vinglade fram och såg allmänt glad ut, jag övervägde tanken att söka genom hagen efter svampar (Skämt åsido).
Om alla hade varit JD idag hade det sett ut såhär:

Såhär reagerade Eddie & Gymir på allt, eftersom det blåste......


Såhär närvarande var Eddie idag:


Och jag was like....


Men såhär brydd var Eddie av det:


Och Louise bara:

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test