Konstigt möte

Jag berättade inte att igår när jag och Amanda var ute och red så mötte vi en bil i skogen, och det var verkligen skumt, för där kör verkligen aldrig några bilar på de vägarna, så vevade den unga killen ner rutan och bara "Ursäkta, vet ni om jag kommer ut från den här vägen om jag kör rakt fram?" Inte för att han hade så mycket till val, det går inte att vända på de vägarna.
Jovisst går det att köra rakt fram, men då ska man ha en okej bil, för sanden är rätt lös och djup att köra i, men prova du, du har inte så mycket till val x)
Sen att han var sthlmare förklarar ju allt, bara skauningar hittar i dessa trakterna ^^


Gammal bild på mig och en hästkille som heter Niko

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test