Lektion imorgon

Imorgon är det min tur att rida lektion! Första lektionen för i år. Det blir Eddies lektionsdebut, har valt att bara träna i 30 minuter eftersom jag inte vet hur intensivt det blir. Så det är så jag inte dödar Eddie av överansträngning såhär första gången x)
Fast det är väl snarare frågan om det inte är jag som kommer försmäkta, jag vet hur mycket jag kommer få kämpa med min sits... Ojojoj. Lektion lät plötsligt sådär väldigt, väldigt jobbigt! Men mycket givande, jag avslutar aldrig en lektion för Camilla utan att ha haft minst 20 uppenbarelser! Jag är typ x505055 bättre efter en lektion än vad jag var innan.
Idag har Fluffey fått vila, men tydligen har han bara lekt med Mói idag så den lediga dagen har spenderats till lite egna motions-aktiviteter.

En gammal bild på mig och Mói (2010)

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test