Morgonrock

Morgonrock eller Morgonrock?

Äh, båda faktiskt, vissa av Tom Waits låtar är rock ;) Men poängen är att jag använder morgonrock! Är det vuxenpoäng eller bara något jag missat tidigare?
(Känner mig som någon i de Amerikanska filmerna som går runt med en kopp kaffe och en öppen morgonrock med t-tröja under!)

Och btw, tänkte skriva det igår, men jag bara gjorde det inte?
Så jag gör det nu i stället!
Minns ni hur Gymir fick sandkolik förra året? Om ni inte har varit med mig här så länge kan ni läsa om det dramatiska HÄR!

Om ni inte orkar så kortfattat, vi satt hos honom hela natten efter att ha upptäckt symptomen, vet. kom ut flera gånger, 3 sprutor, 10 liter dropp och ja, hela visan.
Slutade endå med 1 vecka på djursjukhuset.

Louise gjorde i alla fall en före och efter bild eftersom det igår var exakt ett år sedan det hände!

Kan ni fatta att två rädda tjejer lyckades byta dropp, klippa stygn och fiffla med kanyler?
För såhär i efterhand vet jag inte om jag hade kunnat det nu.

Men man gör väl vad som krävs i stundens hetta!!!! =O =O =O =O
(Skämt åsido) - ((Okejdå, kanske inte)).

Lämna en tolle!

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test